RETURN POLICY
***********************
Langkah 1 :
▪️Laporkan kepada pihak JJ Telco atau pihak pusat service , jenis kerosakan yang berlaku .
▪️Semak dengan pihak JJ Telco atau pihak pusat sevice untuk kepastian samada warranty masih "valid" atau tidak .
Langkah 2 :
▪️ Bungkus dengan baik dan pastikan selamat .
▪️Gunakan kotak atau bungkusan yang lebih besar dari kotak telefon asal tersebut untuk mengelakkan kerosakan .
Langkah 3 :
▪️Hantar ke alamat :
GGTB RESOURCES
NO 1-2 3rd FLOOR ,
PLAZA ALAM SENTRAL,
JALAN MASJID SEKSYEN 14,
40000 SHAH ALAM , SELANGOR .
▪️Selepas selesai urusan penghantaran laporkan kepada pihak JJ Telco atau pihak pusat service .
Langkah 4 :
▪️Follow up dengan pembekal mengenai status telefon anda .
▪️Tunggu update dari pembekal atau pihak JJ Telco mengenai telefon anda .
Langkah 5 :
▪️Pihak pembekal akan memaklumkan pada anda selepas urusan penghantaran semula dilakukan .
Noted :
# Boleh terus "walk in" ke pusat service beralamat di atas untuk dapatkan proses lebih cepat .
No comments:
Post a Comment